onsdag, maj 13

fortsättning på dag 31...

Har gått ner till stan och smygshoppat lite! På åhlens hade de ett erbjudande om sminkning om man köpte smink för 150 kr. Med en make up-artist alltså! Så bokade det. Ändå värt för jag behöver en ny mascara ändå!=D

Dagens matintag:
Frukost: 3 gi-muffins och sallad
Lunch: Lax med avokado och quinoasallad
Mellanmål: Typ 1 näve nötter
Middag: Har jag inte ätit ännu men det blir kycklig, quinoa och spenat.

Motion
:
Morgonpromenad på ca 50 min
Promenad till stan ca 30 min




Ska bli bättre på att fota vad jag äter när jag flyttar hem och har tillgång till en kamera, den här bilden tog min kompis iaf på min lunch! Men från och med torsdag blir det alltså mer foton och även kanske recept om ni är intresserade!=D

Nu måste jag städa för jag får besök! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar