lördag, maj 16

Dag 34 - Väldigt impulsig dag

Skulle egentligen träna överkropp med min kusin idag, men igår natt smsade en jobbarkompis och frågade om jag kunde jobba idag. Så fick bli så istället... sen blev det lite impulsfest efter jobbet också. Fast drack typ bara ett och ett halvt glas torrt (bättre för gi!) vin, så det är ändå godkänt va?:]


Dagens matintag:
Frukost: Naturell yogurt med typ en halv dl paulins musli (osötad) , lite tinade frysta rabarber, 1/2 äpple, ca 2 msk pumpafrön och 1 msk pinkenötter. Värsta hälsosamt^^ kul att variera omeletten.. fast jag gillar ändå det mer. Hann inte bara..

Lunch
: Quinoasallad med kyckling och örtvinägrett
Mellanmål: En näve cashewnötter
Middag: Kyckling, avokadoröra, röda linser, black eye-bönor och sallad.
Fest: 1 och 1/2 glad vin... fy:]

Dagens motion:
Promenad: ca 20 min (hann inte mer innan jobbet)
Promenad: ca 30 min till och från jobbet


Imorgon blir det iaf riktig motion och inget syndande:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar