onsdag, maj 20

Dag 38 - FAIL! and me very fat...

Ja alltså det viktiga med att faila är väl att man klarar av att fortsätta efter, men nja, det gjorde jag inte. Har haft 2 riktigt dåliga dagar med lösgodis (för typ 30 kr?) och bullar. Men, imorgon, då ska jag bli bra!..eh kanske

Dagens matintag:
Frukost: Lösgodis (sprayade den beligiska chokladen och geichan med spraygrädde, haha=D)
Mellanmål: Varm choklad, också med grädde..
Middag: Köttsoppa och macka med ost
Mellanmål: Fil med bär och musli och honung
Kvällis: Te och kakor





<--beskriver mig perfekt.


Dagens motion:

Promenad: 60 min (imorse, när jag tänkte att det skulle bli en bra dag. Eller det har ju varit en bra dag rent psykiskt: Bara inte kroppsmässigt....)

Sen har jag inte pluggat heller...okej men imorgon styr jag fan upp mitt liv!


p.s. jag hatar att jag älskar allt som är gott. och att jag inte orkar göra någonting som är nyttigt oc h hälsosamt. och att jag är för lat för att plugga och för dum för att förstå....

fast oftast är jag ändå glad ändå?

1 kommentar:

  1. Hejsan, jag gillar din blogg jättemycket :) Har en fråga bara, var köper man Pauluns musli? Finns den i vanliga mataffärer typ som Ica och Hemköp? Kram!

    SvaraRadera