torsdag, maj 14

Dag 32 - Vilken träningsdag!

Oj, 0j, oj vad jag kommer att ha ont imorgon! Kom precis hem från ett styrkepass med min kusin/personliga tränare. Hon kom hem från Australien för några dagar sedan, och nu har hon tagit sig an mig och sin syster som träningsoffer. När hon var i Australien blev hon nämligen ihop med sin peronliga tränare och de tränade typ 2 ggr om dagen. Hon var fit innan men nu har hon liksom magrutor! Det är galet!

Jag är iaf jätteglad att hon hjälper mig komma igång. Hon var väldigt duktig och stod och hjälpte mig hela tiden, typ"Andas!" och "Sträck!" sa hon^^ Det känna super!

Dagens matintag:

Frukost: Omelett med ost skinka och paprika

Lunch
: Åt en färskost
tallrik på ROST i umeå. Den är GI om man ber att ta bort couscousen och utan bröd. Det är så himla gott där och allt känns så fräsht! Slänger in en bild på en sån sallad som jag tog från deras hemsida, fast på den är det spansk korv och jag tog kallrökt lax. Borde ju vara okej med tanke på att jag ger dem reklam nu^^


Den ser god ut va?=D

Mellanmål: En gi muffin (haha ja, fortfarande! Blev många=D

Middag: Hamburgare utan bröd, quinoa och sallad. Och bernaisesås.

Kvällis: En smoothie, tänkte bjuda på receptet också! Jättelätt och gott!



Smoothie
2 dl naturell yogurt
1 dl mjölk
1 dl blåbär (kan vara vilka bär som helst egentligen)
1 tsk citronsaft
2 msk proteinpulver (kan uteslutas, men med tanke på hur mkt jag tränat idag så!)



Dagens motion
Promenad: 50 min innan frukost (med mamma så det gick ganska segt...)
Promenad: 30 min, till stan
Styrketräning: 60 min med PT


Hoppas ni haft en trevlig dag!=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar